Är du redo att ta en ledande roll i ett dynamiskt och växande företag? Vi söker nu dig som är redo att ta nästa steg i din karriär och vill vara med och forma framtiden inom fastighets- och energiförvaltning.

Läs mer nedan om denna unika möjlighet!

Om rollen som Vice VD / Head of Customer Experience
Som Vice VD för Customer Experience kommer du att spela en nyckelroll i att bygga upp och leda Customer Success funktionen. Du kommer att ansvara för ett team på 20 personer som är spridda över Norden med fokus på att skapa en sammanhållen organisation där alla produkterna ska samlas och teammedlemmar ska dra åt samma håll.

Din uppgift blir att säkerställa att kunderna får den bästa möjliga upplevelsen genom hela fastighetens livscykel dvs från energihantering till hyresgästservice.
Du kommer att driva förändringsarbete, delta i ledningsgruppsmöten, hantera offentliga upphandlingar och coacha dina medarbetare för att maximera deras potential.

Koncernen är en etablerad aktör inom Facility och Energy Management med flera tusen anställda i Norden. Med många år bakom sig har man byggt en stabil grund och en stark kultur i bolaget där man värdesätter en nära och personlig relation med varandra och har en inkluderande arbetsmiljö. Trots storleken på bolaget är man stolta över att behålla en trevlig och personlig atmosfär!


Din bakgrund och personlighet
För att lyckas i denna roll ser vi att du har erfarenhet från projektledning, kundvård och gärna har erfarenhet från fastighets- eller energibranschen. Du är en dynamisk ledare, med tidigare erfarenhet av personalansvar, som älskar att bygga relationer och skapa värde för både kunder och verksamhet.

Du har ett starkt affärssinne och förstår vad som krävs för att generera intäkter.
Tidigare erfarenhet som VD eller ansvarig för ett mindre bolag är meriterande.

Vi söker dig som trivs med människor och som uppskattar att arbeta i en internationell miljö. Du har en naturlig fallenhet för att leda och inspirera andra, och du drivs av att skapa långsiktiga kundrelationer.

 

Vad vi erbjuder

  • En ledande roll inom ett växande företag
  • Möjlighet att forma och utveckla vår Customer Success-funktion
  • Konkurrenskraftig lön och förmåner
  • Stöd från ett erfaret ledarteam och HR-avdelning
  • En inkluderande och familjär arbetsmiljö

Kontoret är beläget centralt i Stockholm, men möjlighet finns även att arbeta från Göteborg eller Malmö. Vi blir snart 120 personer på vårt kontor i Stockholm, där du kommer att arbeta nära andra bolag inom koncernen.

Övrig info
Vår kund har valt att vara anonym i denna annons, men självklart får du reda på mer om rollen i processen.

Ansökan
Intressant? Skicka in din ansökan till oss via jobbsökarlänken.
Vid frågor går det bra att höra av dig till oss som är rekryteringsansvariga: Linda.Freij@houseofskills.se eller Linda.Mukka@houseofskills.se

Vi ser fram emot att höra från dig!