Trivs du i en roll mellan affär och IT och vill arbeta med en applikation som skapar direkt affärsnytta? Då har vi jobbet för dig! Vi söker nu en systemförvaltare till vår Affärssystemlösning.

Om tjänsten
I rollen som systemförvaltare hos oss kommer du att ansvara för en av de senaste funktionerna i vårt affärssystem – ruttplanering för våra medarbetare på fältet.
Det är ett spännande och viktigt område som skapar hög service till våra kunder, effektiviserar vår verksamhet och som genererar hållbara rutter på fältet.
Du kommer tillhöra en förvaltningsgrupp på IT som arbetar i agila, mindre team tillsammans med verksamhetsansvariga, där du blir länken mellan verksamhet, IT och systemleverantören. Vi är inne på en spännande digitaliseringsresa och den här funktionen som är en helt ny modul bidrar stort till detta.

I nära samarbete med dem som dagligen använder systemet blir du ansvarig för krav och test vid vidareutveckling av systemets funktioner. I det arbetet kommer du att koordinera förändringar och se till att förändringar, systemsamband och dataflöden mellan moduler blir rätt. Därför är det bra om du har förståelse för systemintegration och dataflöden mellan moduler och kan testa av nya funktioner med hänsyn till datainnehåll och resultat.

Dina kontaktytor kommer att vara många och du kommer både att arbeta operativt med löpande frågeställningar och långsiktigt arbete för att förbättra och utveckla funktioner.
Vartefter du lär dig systemet och är lyhörd till verksamhetens behov blir du alltmer proaktiv och kan komma med förslag på lösningar i en lärande organisation.

Vem är du?
Du har en relevant examen från en högskoleutbildning eller motsvarande riktat mot System/IT och har god förståelse för logiska och komplexa samband.
Du har troligen haft en liknande roll, där du haft ansvar för en eller flera delar i ett komplext system, har erfarenhet av att arbeta med krav och test, och är bekant med sql och dataflöden, för att kunna analysera och verifiera resultat.
Du har ett stort intresse av förbättringsarbete, verksamhetsutveckling, digitalisering och teknik och ser värdet av en processtyrd arbetsform.
Som person är du trygg i dig själv och tydlig mot andra. Du är lösningsorienterad, prestigelös, bra på att koordinera och gillar struktur.
Du tar gärna initiativ, kommer med förslag på lösningar och utvecklar gärna ditt arbete, samtidigt som du är lyhörd och lyssnar till organisationens behov
Du trivs i en koordinerande roll, men många kontaktytor och har god samarbetsförmåga med både IT och verksamhet.

Vi erbjuder dig
En spännande tjänst i en stimulerande arbetsmiljö med kompetenta och erfarna kollegor.
Vi värdesätter personer med personligt driv och du har mycket goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande utbildning.
Vi tror på work life/balance och tycker det är viktigt att kunna kombinera yrkesliv med privatliv. Vi sitter i ljusa, fräscha lokaler vid Liljeholmen, endast fem minuters promenad från kommunikationer och butiker

Om Anticimex
Anticimex är ett väletablerat försäkringsbolag, verksamt i hela världen. Vi arbetar inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, brandskydd och besiktningar för hälsosamma miljöer.
Vi är stolta över våra värderingar: Trust, Innovation, Passion. Dessa genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag.
Vi håller på att implementera ett av de mest avancerade affärs- och service management systemen i Sverige. Som bolag driver vi även omfattande tjänsteutveckling inom IoT under konceptet SMART där digitalisering och hållbarhet går hand i hand.
Nu söker vi dig som vill komma och stärka upp vårt team inom IT som systemförvaltare!

Ansökan
Det går jättebra att skicka intresseanmälan med CV direkt till: malin@houseofskills.se
Vi går igenom ansökningarna löpande och ser gärna din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot att du hör av dig.

 

Sök här Gå tillbaka