Gillar du att arbeta som länk mellan verksamhet och IT i en koordinerande roll?
Har du en grundläggande teknisk förståelse och erfarenhet av affärssystem?

Vår kund är ett välkänt bolag med verksamhet inom Sverige och internationellt.
Du kommer att jobba på vårt huvudkontor centralt i Stockholm.
Just nu genomför man en spännande digitalisering av verksamheten, med både processförändringar och systemanpassningar.
Vi söker nu en person som kan vara en viktig länk mellan systemet och verksamheten.

Om rollen:
I rollen som koordinerande systemadministratör blir du en viktig del av vår grupp som arbetar med systemförvaltning där vi gemensamt ansvarar för förvaltningen av olika delar av företagets affärssystem. Du kommer att arbeta nära både verksamhet och förvaltningsansvariga.
Arbetsuppgifterna är varierande. I samband med att vi digitaliserar verksamheten och implementerar nya moduler av vårt affärssystem så kommer du att hjälpa till med parametersättning och konfigurering av systemet i nära samarbete med dem som använder och ansvarar för systemet och i dialog med systemlecerantören.
Du kommer att bli expert på delar av systemet och hjälpa till att utbilda användare runt om i Sverige.

För att trivas och lyckas i denna roll har du:
• Erfarenhet från liknande koordinerande roll, helst med erfarenhet av affärssystem
• God analytisk förmåga.
• God grundläggande teknisk förmåga och gärna kunskap i SQL
• Förmåga och intresse att kommunicera och ta in önskemål från verksamheten
• För denna roll är det nödvändigt att kunna prata svenska och engelska obehindrat.

Som person tror vi att du är positiv, serviceminded och analytisk med god kommunikativ förmåga. Nyfiken och orädd att föreslå lösningar genom att gå igenom olika möjligheter i systemet. Du tar gärna ansvar och trivs med att jobba för ett gemensamt resultat, Det är en fördel om du kan börja omgående och inte har så lång uppsägningstid.

Varför ska man söka denna tjänst?
Anticimex är ett väl etablerat, framgångsrikt försäkringsbolag, med kontor runt om i Sverige. Du kommer att sitta i våra ljusa, fräscha lokaler centralt i Stockholm tillsammans med vårt förvaltningsteam. Vi är inne i en spännande digitaliserings- och förändringresa, där alla är med och bidrar och påverkar. Varje individ värdesätts på företaget och det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill.
Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Ansökan:
I denna rekrytering arbetar vi tillsammans med House of Skills. Det går jättebra att skicka intresseanmälan med CV direkt till: malin@houseofskills.se
Vi går igenom ansökningarna löpande och ser gärna din ansökan så fort som möjligt.
Vi ser fram emot att du hör av dig.


Vi som genomför denna rekrytering heter House of Skills och är ett nytänkande bolag som vänder sig till kunder med höga krav på sina leverantörer.
Vi erbjuder Rekrytering och Konsultförmedling inom främst det Verksamhetsnära IT området. På ett effektivt sätt mixar vi moderna angreppssätt med traditionella beprövade metoder och vårt eget framgångsrecept är att alltid ha en nära och personlig dialog med både kund och kandidat. Att jobba med oss ska kännas snabbt, smidigt och proffsigt. Vi erbjuder även rådgivning om hur man kan bygga en modern och digital verksamhet med hjälp av de bästa resurserna.

 

Sök här Gå tillbaka